sobota, 1 marca 2014

Mam 6 lat



Nasze  6 latki z I b w III edycji  konkursu"Mam 6 lat" ogłoszonym przez Minister Edukacji Narodowej

Celem III edycji konkursu jest promowanie i upowszechnienie najciekawszych inicjatyw podejmowanych w celu zapewnienia dzieciom sześcioletnim przyjaznej adaptacji do edukacji szkolnej oraz promowanie aktywnego stylu życia, bezpieczeństwa i zdrowia wśród najmłodszych.
 6latek 3cia edycja 750px
 KATEGORIA Rada Rodziców Szkoły

Sześciolatek w przyjaznej szkole - jak moja szkoła przygotowała się na przyjęcie sześciolatków do I klasy z uwzględnieniem zajęć ruchowych dla dzieci, a także aktywnego stylu życia, bezpieczeństwa i zdrowia.

O to praca konkursowa:

Mam 6 lat i jestem aktywny ! cz.1

Mam 6 lat i jestem aktywny ! cz.2 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz